Výsledky O2 CR v 2Q16 (+komentář analytika)
28.07.2016
|
,
Patria.cz
INVESTICE
Počet zákazníků sledujících digitální televizi O2 TV přes internet a mobilní aplikaci se meziročně zvýšil dva a půl krát na téměř 300 tisíc. Dohromady s tradičním sledováním přes set top box tak počet sledujících O2 TV poprvé přesáhl půl milionu
V nedávno skončené aukci frekvencí O2 investovalo nejvíce ze všech operátorů. Pro své zákazníky nakoupilo více než polovinu dostupného spektra, aby pokrylo rostoucí spotřebu dat (meziročně o 80 % více).
Díky rostoucímu zájmu zákazníků o nové služby a jejich historicky nejvyšší loajalitě vzrostl čistý zisk meziročně o 10 % na 2,552 miliard Kč.
I přes pokračující tlak zejména v segmentu firemních zákazníků a od května též dopad nové regulace roamingu se O2 podařilo udržet výnosy na úrovni loňského roku a mírně zvýšit provozní zisk. Svou pozici společnost posílila v segmentu digitální televize O2 TV, mobilních dat a také na Slovensku. Pozitivní odezvu mezi zákazníky zaznamenala O2 u nového neomezeného tarifu pro volání z pevných linek.