Největší výrobce brýlí Luxottica zvýšil příjmy
25.10.2016
|
,
Patria.cz
INVESTICE
Výrobce brýlí, kterému patří například značky Ray-Ban, Persol, nebo Oakley, dokázal ve třetím kvartálu zvýšit příjmy o 3,2 procenta oproti stejnému období za minulý rok. Za minulé čtvrtletí tak Luxottica vydělala 2,2 miliardy eur.
Společnost uvedla, že za lepším výsledkem může být reorganizace operací a úspěšný pokus snížit náklady. V severní Americe se prodeje podařilo zvednout o 3 procenta, i když se snížily prodeje velkoobchodům, zejména kvůli rozhodnutí vedení společnosti dodávat méně zboží internetovým obchodům. V Číně se také snížily prodeje velkoobchodníkům.
Luxottica je koneckonců obecně známá tím, že je vertikálně integrovanou společností, která má vlastní prodejní síť. Spadají pod ní například obchody s brýlemi Sunglass Hut. Rozhodnutí dodávat méně zboží velkoobchodníkům tak je nejspíš strategií, jak pomoct vlastním značkovým prodejnám.