Nový oficiální sponzor olympiády? Čínská Alibaba

20.01.2017 | , Patria.cz
INVESTICE


Visa, Coca-Cola nebo McDonald´s. To jsou někteří z oficiálních hlavních sponzorů olympijských her. Teď se elitní kroužek rozšiřuje o dalšího člena. Je jím čínský online prodejce Alibaba, který bude sponzorovat příštích šest olympiád. O finančních podmínkách není oficiálně nic známo. Předešlé dohody však naznačují, že za marketingová práva k největší sportovní události světa zaplatí čínský gigant stovky milionů dolarů, uvedl list Financial Times Je to pro nás další krok k našemu cíli „poskytovat služby dvěma miliardám spotřebitelů“, říká generální ředitel Alibaba Group Daniel Zhang. Dohoda je na 12 let, což zahrnuje olympiády v Tokiu, Pekingu a dalších městech, která ještě nebyla určena. „Ostrou“ premiéru si čínská skupina odbude už příští rok, kdy se konají Zimní olympijské hry v jihokorejském Pchjongčchangu.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE