Smažená kuřata táhnou. Burger King chce řetězec Popeyes Inc.
21.02.2017
|
,
Patria.cz
INVESTICE
Segment rychlého občerstvení s největší pravděpodobností zažije další zajímavou transakci. Restaurant Brands International Inc., coby majitel společnosti Burger King, je totiž podle zpravodajských agentur Reuters a Bloomberg, těsně před ukončením vyjednávání o převzetí řetězce Popeyes Inc. Ten se specializuje na podávání jídel ze smažených kuřat. Výsledek jednání o převzetí se čeká ještě tento týden.
Smažená kuřata přitahují pozornost
Klíčovou otázkou je, proč si gigant jako Burger King chce koupit zrovna řetězec s rychlým občerstvením, zaměřeným na smažená kuřata. Odpovědí mohou být statistiky o spotřebě kuřat. Ty totiž říkají, že od roku 1960 stoupla spotřeba kuřat v USA až do nynějška o plných 225 procent. Průměrný Američan má podle National Chicken Council letos sníst až 91,7 libry (necelých 42 kg), což je historický rekord.
Patrná je ale i orientace konkurenčních řetězců s rychlým občerstvením na drůbež. Řetězec Taco Bell, což je divize společnosti Yum! Brands Inc.