Čínská poptávka po luxusu je zpátky. Značka Gucci táhla výsledky Keringu

26.04.2017 | , Patria.cz
INVESTICE


Poptávka po luxusu znovu roste. Je to kvůli čínským zákazníkům, kteří už nenakupují pouze na dovolených, ale i u sebe doma, a díky sílícím internetovým prodejům, před kterými luxusní značky dříve „ohrnovaly nos“. Svými výsledky, které předčily i ty nejoptimističtější odhady, to dokazuje koncern Kering, vlastnící například značku Gucci. Společnost Kering, která vlastní luxusní značky Gucci, Yves Saint Laurent a Bottega Veneta, překvapila výrazným růstem prodejů za letošní první kvartál. Upravené tržby koncernu rostly o skoro 28 procent oproti stejnému období minulý rok, přičemž analytici oslovení agenturou Bloomberg očekávali jen 13procentní růst. Tahounem koncernu byla značka Gucci, jíž narostly upravené prodeje o 48 procent. Podle agentury Bloomberg se jedná o nejsilnější čtvrtletí za více než dvacet let. Nejlépe se luxusní značce dařilo v západní Evropě, kde k vyšším prodejům přispěli jak turisté, tak místní.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE