CETV - Slovenská televize Markíza chystá další kanály

02.05.2011 | , Patria.cz
INVESTICE


Nejsledovanější slovenská televize Markíza, která stejně jako Nova patří do mediální skupiny CETV, plánuje v průběhu jednoho až dvou let k nynějším dvěma kanálům přidat jeden nebo dva další. V rozhovoru pro dnešní vydání deníku Sme to řekla šéfka televize Zuzana Ťapáková. Další televizní kanály chce provozovat také Nova. "Tak jak máme TV Doma, pravděpodobně budeme mít i další. Na Markíze se soustředíme na zpravodajství, zábavu, možná reality show, velké zábavní formáty. Filmy a akviziční tituly budou na jiných kanálech," řekla Ťapáková. Tržní podíl Markízy podle portálu Mediálne.sk dosahuje 31 procent, podíl kanálu Doma zaměřeného na ženskou část populace se pohybuje kolem tří procent. Konkurenční Joj provozuje také dva kanály, jejichž sledovanost dohromady přesahuje 20 procent. Ťapáková řekla, že náskok před Joj si chce Markíza udržet. "Do budoucna se spíše musíme zabývat rozšiřováním kanálů. Už nyní se ukazuje nárůst podílu českých stanic," dodala.

Nejsledovanější slovenská televize Markíza, která stejně jako Nova patří do mediální skupiny CETV, plánuje v průběhu jednoho až dvou let k nynějším dvěma kanálům přidat jeden nebo dva další. V rozhovoru pro dnešní vydání deníku Sme to řekla šéfka televize Zuzana Ťapáková. Další televizní kanály chce provozovat také Nova. "Tak jak máme TV Doma, pravděpodobně budeme mít i další. Na Markíze se soustředíme na zpravodajství, zábavu, možná reality show, velké zábavní formáty. Filmy a akviziční tituly budou na jiných kanálech," řekla Ťapáková. Tržní podíl Markízy podle portálu Mediálne.sk dosahuje 31 procent, podíl kanálu Doma zaměřeného na ženskou část populace se pohybuje kolem tří procent. Konkurenční Joj provozuje také dva kanály, jejichž sledovanost dohromady přesahuje 20 procent. Ťapáková řekla, že náskok před Joj si chce Markíza udržet. "Do budoucna se spíše musíme zabývat rozšiřováním kanálů. Už nyní se ukazuje nárůst podílu českých stanic," dodala.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE