CETV se ohradila proti předstihu Primou: V ČR jsme jednička, oficiální data jsme zatím nedali

15.07.2011 | , Patria.cz
INVESTICE


Mediální skupina Central Media Enterprises (CETV) se oficiálně ohradila proti informacím publikovaným původně v deníků E15 a následně v bloku na WSJ s odkazem na data Admosphere, podle kterých došlo k předstižení tuzemské televize Nova v červnu, pokud jde o tržby z televizní reklamy, televizí Prima. Citována byla data, která hovořila o tržbách Prima TV v červnu 883 mil. Kč versus 853 milionů korun u televize Nova. To by znamenalo, že televizní stanice Prima v červnu poprvé v historii utržila na příjmech z reklamy více než konkurenční TV Nova, která je vlajkovou lodí celé skupiny CETV. CETV uvádí, že texty obsahovaly nepřesnoti a dostupné informace o tržbách byly interpretovány mylně. „Deník E15 do svých výpočtů nezahrnul bonusy, sezónní a množstevní slevy a zprostředkovatelské poplatky reklamním agenturám. Ani TV Nova ani Prima ještě nezveřejnily čísla o tržbách z reklamy. TV Nova zůstává na českém trhu jasným lídrem,“ uvádí v prohlášení CETV.

Mediální skupina Central Media Enterprises (CETV) se oficiálně ohradila proti informacím publikovaným původně v deníků E15 a následně v bloku na WSJ s odkazem na data Admosphere, podle kterých došlo k předstižení tuzemské televize Nova v červnu, pokud jde o tržby z televizní reklamy, televizí Prima. Citována byla data, která hovořila o tržbách Prima TV v červnu 883 mil. Kč versus 853 milionů korun u televize Nova. To by znamenalo, že televizní stanice Prima v červnu poprvé v historii utržila na příjmech z reklamy více než konkurenční TV Nova, která je vlajkovou lodí celé skupiny CETV. CETV uvádí, že texty obsahovaly nepřesnoti a dostupné informace o tržbách byly interpretovány mylně. „Deník E15 do svých výpočtů nezahrnul bonusy, sezónní a množstevní slevy a zprostředkovatelské poplatky reklamním agenturám. Ani TV Nova ani Prima ještě nezveřejnily čísla o tržbách z reklamy. TV Nova zůstává na českém trhu jasným lídrem,“ uvádí v prohlášení CETV.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE