Škoda Auto loni prodala rekordních 875 tisíc aut, do roku 2018 chce 1,5 milionu

05.01.2012 | , Patria.cz
INVESTICE


Mladoboleslavská Škoda Auto v roce 2011 pokračovala růstu a dosáhla nového prodejního rekordu, prodeje značky vzrostly o 15 procent na 875 tisíc vozů, uvedla dnes firma. Téměř ve všech regionech prodala firma v roce 2011 více vozů než v roce předcházejícím. Například v Indii se společnosti podařilo zvýšit prodeje o téměř 50 procent a prodat 30 005 vozů. Dynamicky se rozvíjely i velké trhy v Číně, Německu a Rusku. "Úspěšně jsme absolvovali první rok naší Růstové strategie 2018, podstatně jsme zrychlili a dosáhli jsme nového odbytového rekordu. Podstatně jsme zvýšili výrobu, prodej i zastoupení na mezinárodních trzích," shrnul předseda představenstva společnosti Winfried Vahland. Do roku 2018 mají celosvětové prodeje značky Škoda vzrůst minimálně na 1,5 milionu vozů ročně. "K tomu podnik v roce 2011 položil výborné základy," podtrhl Vahland. Česká automobilka dále investuje do nových modelů, značek a kapacit. Do poloviny roku 2012 rozšíří hlavní závod v Mladé Boleslavi.

Mladoboleslavská Škoda Auto v roce 2011 pokračovala růstu a dosáhla nového prodejního rekordu, prodeje značky vzrostly o 15 procent na 875 tisíc vozů, uvedla dnes firma. Téměř ve všech regionech prodala firma v roce 2011 více vozů než v roce předcházejícím. Například v Indii se společnosti podařilo zvýšit prodeje o téměř 50 procent a prodat 30 005 vozů. Dynamicky se rozvíjely i velké trhy v Číně, Německu a Rusku. "Úspěšně jsme absolvovali první rok naší Růstové strategie 2018, podstatně jsme zrychlili a dosáhli jsme nového odbytového rekordu. Podstatně jsme zvýšili výrobu, prodej i zastoupení na mezinárodních trzích," shrnul předseda představenstva společnosti Winfried Vahland. Do roku 2018 mají celosvětové prodeje značky Škoda vzrůst minimálně na 1,5 milionu vozů ročně. "K tomu podnik v roce 2011 položil výborné základy," podtrhl Vahland. Česká automobilka dále investuje do nových modelů, značek a kapacit. Do poloviny roku 2012 rozšíří hlavní závod v Mladé Boleslavi.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE