Uživatelé Moře financí jsou uvědomělí

24.01.2012 | , Patria.cz
INVESTICE


Podle údajů provozovatele aplikace na správu osobních financí www.more-financi.cz je z dat za prosinec 2011 patrné, jak loňské Vánoce ovlivnily běžné nákupní chování uživatelů. Vyšší výdaje odpovídají vyšším příjmůmCelkově by šlo výsledky statistik shrnout poměrně pozitivně do jedné věty: „Uživatelé aplikace Moře financí jsou podle údajů při nakládání se svými financemi uvědomělí,“ řekl provozovatel portálu Martin Solnička. Celkové výdaje vzrostly v průměru o 25%, položky v kategorii Nakupování dokonce o 40%. Vlivem zvýšeného volání a posílání SMS zpráv vzrostly zhruba o třetinu i výdaje v kategorii Telefon, internet. A přibližně o 40% se zvýšily i výběry z bankomatů.„Důležitý je ale zejména fakt, že zvýšené výdaje zhruba ve stejné míře odpovídaly zvýšeným příjmům. Jedná se nejspíš o vliv bonusů a odměn od zaměstnavatelů spojených s koncem roku. Velmi rádi vidíme, že uživatelé na Moři financí jsou uvědomělí a kupují si převážně to, na co mají.

Podle údajů provozovatele aplikace na správu osobních financí www.more-financi.cz je z dat za prosinec 2011 patrné, jak loňské Vánoce ovlivnily běžné nákupní chování uživatelů. Vyšší výdaje odpovídají vyšším příjmůmCelkově by šlo výsledky statistik shrnout poměrně pozitivně do jedné věty: „Uživatelé aplikace Moře financí jsou podle údajů při nakládání se svými financemi uvědomělí,“ řekl provozovatel portálu Martin Solnička. Celkové výdaje vzrostly v průměru o 25%, položky v kategorii Nakupování dokonce o 40%. Vlivem zvýšeného volání a posílání SMS zpráv vzrostly zhruba o třetinu i výdaje v kategorii Telefon, internet. A přibližně o 40% se zvýšily i výběry z bankomatů.„Důležitý je ale zejména fakt, že zvýšené výdaje zhruba ve stejné míře odpovídaly zvýšeným příjmům. Jedná se nejspíš o vliv bonusů a odměn od zaměstnavatelů spojených s koncem roku. Velmi rádi vidíme, že uživatelé na Moři financí jsou uvědomělí a kupují si převážně to, na co mají.

Autor článku

Články ze sekce: INVESTICE