Šéf Zepteru: Přímý prodej doplácí na kampaň proti "šmejdům"

05.11.2013 | , Patria.cz
INVESTICE


Firmy působící v přímém prodeji doplácejí na kampaň proti "šmejdům" a letos se potýkají s propadem tržeb. Společnosti Zepter kvůli...

...kampani v prvním pololetí klesly tržby meziročně o víc než 30 procent, v posledních měsících ale obrat opět roste. Firma se potýká i s nezájmem lidí o pozice prodejců. V rozhovoru pro ČTK to řekl generální ředitel společnosti Zepter Michal Jílek.  "Poklesy tržeb jsou v řádu desítek procent u všech společností přímého prodeje. Ty menší společnosti mají existenční problémy, některé zkrachovaly. Z dlouhodobého hlediska si myslím, že je to dobře, protože se oddělí kvalita od neprofesionality. V posledních třech měsících se zájem o naše výrobky opět zvedá," uvedl Jílek.  Společnost od letošního roku změnila přístup v případech žádostí o odstoupení od kupních smluv. "Akceptujeme žádost o zrušení jakékoli kupní smlouvy, sepsané kdekoli, do 14 dnů," uvedl Jílek.

Autor článku

Články ze sekce: INVESTICE