Afrika: kontinent největších příležitostí (část 2. – cestovní ruch)

27.01.2014 | , Patria.cz
INVESTICE


Nejtužší bitva mezi hotelovými řetězci se odehrává v Africe. Zatímco v minulých letech sváděly nadnárodní skupiny jako Marriott (0,05...

...GBP, -9,25%), Hilton či InterContinental boj o tržní podíl na Blízkém východě, nyní upřely pozornost na subsaharskou část černého kontinentu (všechny africké země krom severního arabského pásma: Egypt, Libye, Tunisko, Alžírsko, Maroko). Afrika láká zahraniční velké počty návštěvníků na panenskou přírodu a dobrodružství safari již několik desetiletí. V roce 2012 se počet příjezdů turistů poprvé přehoupl přes 50 milionů a přinesl na tržbách 33 mld. USD. Světová turistická organizace při OSN prognózuje, že do roku 2020 se počty návštěvníků dostanou na 85 milionů ročně. Pro hotely ale ještě perspektivnější zákaznickou skupinu představují domácí afričtí cestovatelé a obchodníci.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE