...překvapení přinesl údaj na úrovni tržeb, které dosáhly 23,38 mld. USD při očekávání 23,01 mld. USD. Tržby tak zaznamenaly meziroční růst o 18 %, když k nárůstu došlo v obou klíčových oblastech podnikání Microsoft. Prodeje v segmentu zařízení a zákazníků stouply meziročně o 42 % až k úrovni 10 mld. USD. Projevil se tak zvýšený zájem o operační systémy Windows OEM, ale třeba taktéž nárůst reklamních výnosů v rámci vyhledávače Bing. V segmentu komerčních služeb pak došlo k nárůstu tržeb o 11 % na 13,48 mld. USD, v němž se odrazil vyšší objem prodaných licencí a také serverových produktů. Mírným zklamáním však může být meziroční pokles hrubé marže na 67,5 % z 71,8 %. Společnosti se tak nepodařilo udržet cenovou politiku na dřívější úrovni a dopad vyššího objemu tržeb byl tlumený rostoucími náklady.