Luxusní značky se potýkají s propadem hodnoty; LV se to netýká

29.05.2015 | , Patria.cz
INVESTICE


Luxusní zboží není jen o výjimečném designu a kvalitě zpracování. Podstatnou roli hraje i samotná značka. Společnost Millward Brown ve středu zveřejnila studii značek nejen z luxusního sektoru s názvem„2015 BrandZ study“, v rámci níž sestavila žebříček deseti nejhodnotnějších luxusních značek. Jedinými dvěma velkými luxusními značkami, kterým se podařilo v loňském roce navýšit hodnotu, byly Louis Vuitton (LVMH) a Chanel. Tento vývoj v segmentu luxusního zboží byl do značné míry ovlivněn zpomalením tržeb v Rusku a Číně, se kterým se v minulém roce potýkala většina luxusních značek.Louis Vuitton na hodnotě neztratilHodnota značky Louis Vuitton se v roce 2014 zvýšila o 6 % na 27,4 miliardy USD. Největší značka z portfolia brandů holdingu LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton se na vrcholu žebříčku TOP 10 luxusních značek podle hodnoty usadila již desátým rokem v řadě. Druhou nejhodnotnější značkou je Hermes, následován Gucci (Kering).

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE