Nejcennějšími značkami v Německu jsou automobilky

10.06.2015 | , Patria.cz
INVESTICE


Nejcennějšími značkami v Německu jsou automobilové značky. Podle studie konzultační společnosti Interbrand mají na hodnotě 50 nejcennějších značek Německa podíl až 45 procent značky aut. V čele žebříčku pak skončila značka luxusních aut Mercedes-Benz s hodnotou 25,4 miliardy eur, která tak těsně předstihla svého konkurenta BMW.Třetí příčka patří bývalému telekomunikačnímu monopolu Deutsche Telekom s hodnotou 12,9 miliardy eur. Těsně za ním skončila softwarová firma SAP.Nejvyšší nárůst hodnoty z automobilových značek zaznamenala Audi, a to o 17 procent na zhruba 7,3 miliardy eur, hlavně díky svému úspěchu v Číně. Na celkovém seznamu skončila značka Audi šestá, za Volkswagenem. Do první desítky se ještě dostaly značky BASF, Siemens, Bayer a Allianz.Automobilový průmysl tvoří podle šéfky německé pobočky Interbrandu Niny Oswaldové silný základ německého hospodářství. Hodnota automobilových značek za rok stoupla o 5,4 procenta, napsala agentura DPA.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE