Burberry jako módní oběť? Britskému módnímu domu škodí propad v Hongkongu

15.07.2015 | , Patria.cz
INVESTICE


Akciový trh si hledá oběť velkého čínského propadu a Burberry se urputně snaží takovou módní obětí nestát. Největší britská luxusní skupina je prvním výrobcem luxusního zboží, který zveřejnil výsledky od počátku propadu na čínském trhu. Podle reportu společnosti se toho od zveřejnění celoročních výsledků na konci května mnoho nezměnilo, není však náhodou, že se ve zprávě velice často opakují dvě slova „stále“ a „pokračuje“. Tržby v prvním kvartále fiskálního roku od března do června byly sice lehce pod úrovní odhadů a růst zpomalil, stále však v prvním čtvrtletí tržby rostly o 6 procent. V posledním kvartále minulého fiskálního roku přitom rostly tempem 9 procent a ve stejném období loňského roku potom tempem 12 procent. Příjmy v prvním kvartále dosáhly 407 milionů liber, analytici odhadovali 414 milionů.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE