...ceníku o 6 % se dotkne především nejvytíženějších měsíců a časů, v méně poptávaném období naopak cena klesne.
Vlček v rozhovoru uvedl, že na základě údajů z prvního pololetí Nova vidí pozitivní vývoj poptávky po televizní reklamě. Na kapacitní vytížení v některých měsících, tzv. high season, televize reaguje zvýšením ceny reklamy. V měsících s nižší poptávkou, tzv. low season, naopak klesne. Jinak bude obchodní politika kopírovat strategii nastolenou v letošním roce.
Mezi novinky roku 2016 bude patřit nový formát injektáře v reklamních spotech, díky kterému budou klienti mít možnost operativně aktualizovat obsah spotů bez nutnosti jejich nové produkce.
Akcie společnosti Central European Media Enterprises (BAACETV) rostou o 1,4 % na 51,4 Kč.
Zdroj: Mediaguru
Jan Tománek
Fio banka, a.s.