Televize Nova ze skupiny CME zvýší v roce 2016 cenu reklamy o 6 %

09.10.2015 | , Fio banka
INVESTICE


Obchodní ředitel CET 21, Jan Vlček, v rozhovoru pro portál komentoval obchodní politiku skupiny Nova pro rok 2016. Zvýšení základního...

...ceníku o 6 % se dotkne především nejvytíženějších měsíců a časů, v méně poptávaném období naopak cena klesne.

Vlček v rozhovoru uvedl, že na základě údajů z prvního pololetí Nova vidí pozitivní vývoj poptávky po televizní reklamě. Na kapacitní vytížení v některých měsících, tzv. high season, televize reaguje zvýšením ceny reklamy. V měsících s nižší poptávkou, tzv. low season, naopak klesne. Jinak bude obchodní politika kopírovat strategii nastolenou v letošním roce.

Mezi novinky roku 2016 bude patřit nový formát injektáře v reklamních spotech, díky kterému budou klienti mít možnost operativně aktualizovat obsah spotů bez nutnosti jejich nové produkce.

Akcie společnosti Central European Media Enterprises (BAACETV) rostou o 1,4 % na 51,4 Kč.

Zdroj: Mediaguru


Jan Tománek
Fio banka, a.s.

Autor článku

Tománek Jan

Články ze sekce: INVESTICE