Snídaně po celý den mohou zvýšit návštěvnost McDonaldu až o 9 procent

22.10.2015 | , Patria.cz
INVESTICE


Můžete to milovat, nebo nenávidět, stejně tomu neutečete! Tak chce největší fastfoodový řetězec světa, firma McDonald přitáhnout pozornost návštěvníků. Řeč je totiž o taháku McDonaldu, kterým chce firma otočit dlouho trvající pokles zákazníků v jejích restauracích. Zastavit by to měla nabídka snídaňových menu po celý den. Zatím alespoň v USA. A jak na to firma přišla? K rozhodnutí managementu posloužily komentáře zákazníků, které získal provozovatel sítě Foursquare.Z dat průzkumu vyplývá, že by se návštěvnost restaurací McDonald ‘s mohla zavedením celodenních snídaňových menu do nabídky jídel, zvýšit až o 9 procent. „Domníváme se, že možné navýšení návštěvnosti ve čtrnácti tisících restaurací McDonald ‘s o devět procent, by mohlo být pro firmu velmi dobré,“ konstatoval Jeff Glueck, CEO Foursquare. Firmě by se tak podařilo znovu lépe konkurovat řetězcům Taco Bell a Starbucks, které jí návštěvností nejvíce ohrožují.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE