Maloobchodníci našli novou zbraň na zákazníky: smartphony

26.11.2015 | , Patria.cz
INVESTICE


Maloobchodníci začínají stále více lákat zákazníky do svých kamenných obchodů prostřednictvím aplikací v "chytrých telefonech". Například módní síť Macy nabízí svým zákazníkům, kteří si instalují do svých smartphonů speciální aplikaci, podrobného průvodce vybrané prodejny. Cílem je to, aby zákazník nebloudil a rychle našel to, co potřebuje. JCPenney pak umožňuje díky aplikaci v chytrém telefonu to, že zákazník si pořídí snímek, například boty, které vidí na někom jiném, pošle fotku co „centra“ a to mu vzápětí zašle informaci, zda nějaké podobné modely najde ve firemním skladu. Společnost Staples pak testuje aplikaci, která umožní zákazníkům porovnat ceny s vybranými online prodejnami, jakou je například Amazon. Cíl těchto aktivit je jasný – prodejci doufají, že rychlejší nabídkou a servisem na klíč získají zpět ztracené podíly na trhu, o které přicházejí díky on-line soupeřům. A pomoci v tom jim mají právě smartphony.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE