Martin Štrupl z Hamé: Rosteme rychleji než trhy, kde působíme
29.11.2015
|
,
Patria.cz
INVESTICE
Bezlepkové, veganské, vysoce kvalitní či BIO. Takové vlastnosti si se značkou Hamé spojoval ještě před pěti lety málokdo. Od té doby potravinářský holding ušel dlouhou cestu. Zbavil se nejen medvěda v logu, ale také nálepky ryze konzervárenské firmy. Nové pomazánky, které svačí nejlepší čeští biatlonisté, asi nejlépe vystihují zaměření na mladou generaci a celkovou modernizaci společnosti.
V Kunovicích se ale nespoléhají jen na inovaci sortimentu. Společnost vyváží do 40 zemí a jejich seznam roste. V loňském roce vyexpedovali do Číny první dodávky kojenecké výživy, do Vietnamu
zase letos masové výrobky. V polovině letošního roku se Hamé pochlubilo dvouciferným růstem, a to i v Česku. „V tuzemsku nám významně pomohlo oživení ve stavebnictví,“ odhaluje poněkud překvapivý důvod růstu tržeb Martin Štrupl.
Patria Online: Když jste nastoupil na pozici generálního ředitele Hamé, firmě se příliš nedařilo.