Strategie BMW: Prodeje luxusních aut mají financovat rychlejší vývoj elektrických a samo řiditelných aut
16.03.2016
|
,
Patria.cz
INVESTICE
Německá automobilka Bayerische Motoren Werke AG (BMW) chce obsadit větší podíl na trhu s elektrickými automobily a hodlá urychlit zavádění samo řiditelných vozů do svého portfolia. Podle plánů Haralda Kruegera, generálního ředitele BMW AG, má k naplnění této strategie přispět financování přes větší škálu luxusních modelů značky. Harald Krueger to řekl agentuře Bloomberg. Firma tak chce zákazníkům nabídnout více sportovních užitkových aut, včetně nejvybavenější verze modelu X7 a více verzí „high-end“ modelů, jakým je nová vlajková loď firmy - sedan „sedmičkové“ řady.
Automobilky se začínají prát o prvenství v luxusním segmentu
Důvodem pro takovou strategii je podle agentury Bloomberg to, že se BMW ocitla na křižovatce. Deset let poté, co se automobilka dostala na první místo na světovém trhu luxusních vozů, začíná být ohrožována svým konkurentem z Německa, značkou Daimler AG. Ta má podle zjištění Bloombergu šanci znovu se vyšvihnout do čela luxusního segmentu již v letošním roce.