Místo sporů, spolupráce. Automobilky smazaly další nepřátelství

26.05.2016 | , Patria.cz
INVESTICE


Nepřátelství mezi firmami, které provozují služby sdílení aut, či nabízejí „odvoz na zavolanou“ a tradičními automobilkami, zřejmě skončilo. Podle zjištění agentury Reuters stojí za smazáním válečných příkopů mezi oběma skupinami vidina příštích obchodů. Tradiční výrobci aut zjistili, že uvedeným firmám mohou nabídnout především hybridní a elektrické modely aut a začít je považovat za své stálé zákazníky a naopak využít jejich schopnosti získávat a zpracovávat spotřebitelská data a sofistikované způsoby, jak je analyzovat. A změna přístupu je znát i v konkrétních transakcích. Tento týden divize německé automobilky BMW AG - BMW iVentures - investovala nezveřejněnou sumu do nákupu kalifornské společnosti Scoop Technologies, která nabízí službu sdílení aut prostřednictvím speciální aplikace ve smartphonech, s názvem Scoop. Lídr globálního segmentu automobilového průmyslu - Toyota Motor Corp. – zase oznámil investici neupřesněné sumy do společnosti Uber.

Autor článku

Články ze sekce: INVESTICE