Úspěšnost maloobchodu stále více ovlivňuje Facebook

03.06.2016 | , Patria.cz
INVESTICE


Tradiční američtí maloobchodníci, mezi které patří značky Macy, JC Penney, Gap a Kohl, se potýkají s neuspokojivými výsledky prodejů, slabými zisky a minimálně od loňského léta i s klesajícími cenami svých akcií. Pokud budou chtít přežít, budou se muset změnit minimálně ve zjišťování preferencí svých zákazníků a vzít do úvahy to, že poptávku po jejich zboží budou stále více určovat sociální sítě. Podle zjištění serveru Yahoo! Finance se totiž do tohoto procesu stále více zapojuje hlavně síť Facebook. Nepodceňujte Facebook, radí maloobchodníkům expert „Lidé obvykle nekupují svetr nebo tenisky na Facebooku. Jenže sociální síť se stává pro maloobchodníky nejsilnějším faktorem pro nákup, což si dosud nikdo nemyslel,“ řekl Tom Andrews z poradenské společnosti SY Partner zpravodajskému serveru Yahoo! Finance. Síla "lajků" se totiž stále více promítá i od podoby poptávky po maloobchodním zboží.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE