Wal-Mart: Na internetu se daří, kamenné prodejny zklamaly

17.11.2016 | , Patria.cz
INVESTICE


Více lidí v obchodech, větší tržby přes internet a částečně lepší odhad ročního zisku. Ani to nestačilo americkému maloobchodnímu řetězci Wal-Mart k tomu, aby hospodařením za uplynulé čtvrtletí příjemně překvapil investory. Ti se zaměřili kromě jiného na fakt, že tržby v zavedených kamenných prodejnách rostly pomaleji, než se čekalo, a poslali akcie dolů o více než 3 procenta. Online prodeji se dařilo Největší světový maloobchodní řetězec se snaží obstát v konkurenci internetových prodejců v čele průbojným Amazonem. Generální ředitel Doug McMillon, který Wal-Martu šéfuje od roku 2014, utratil za internetové aktivity miliardy dolarů. Firma se pod jeho vedením také snaží snížit ceny, mít větší pořádek v prodejnách a lépe se starat o zákazníky. Společnost rovněž za zhruba tři miliardy dolarů převzala v září start-up Jet.com, což pomohlo jejímu segmentu internetového prodeje, který předtím začínal ochabovat.

Autor článku

Články ze sekce: INVESTICE