Hologramy a rozšířená realita. Inditex v boji s Amazonem vsadil na technologie

13.06.2018 | , Patria.cz
INVESTICE


Módní skupina Inditex, do které patří značky jako Zara, Bershka, Pull and Bear či Stradivarius, profituje z investic do technologií, které podporují efektivitu online i v kamenných obchodech, a pomáhá v boji s Amazonem, který vyrazil i do módních ulic. Švédský rival Hennes & Mauritz se snaží růst tržeb oživit poté, co módní chyby a rostoucí konkurence zvedly jeho zásoby na rekordní výši více než 4 miliard USD. Inditex v posledních měsících ve snaze setřít rozdíly mezi online a kamennými obchody odstartoval vlnu nových technologií ve vybraných obchodech Zary po celém světě, včetně rozšířené reality a hologramů oblečení. Obchody s novým konceptem využívají ve Velké Británii robotické rameno na předání internetových objednávek příchozím zákazníkům. Když nákupčí zamíří smartphone na výkladní skříň Inditexu, mohou s aplikací Zary s rozšířenou realitou vidět pohyblivé obrázky modelek předvádějící nejnovější kolekci.

SOUVISEJÍCÍ ČLÁNKY



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.