Jsme zrozeni k tomu, abychom se nechali oblbovat?

13.06.2018 | , Patria.cz
INVESTICE


Před delší dobou jsem tu psal o výborné knize „Zrozeni k běhu“. Ta mimo jiné hezky popisuje, jak firmy jako Nike tlačí na trh běžeckou obuv, která může být mírně řečeno kontraproduktivní. Nohám totiž navzdory marketérům spíše škodí, než pomáhá. Pokud by se tento hrad postavený na písku sesypal, mělo by to bezesporu značné investiční následky pro většinu „sportovních“ akcií. A podobná situace nepanuje pouze v tomto odvětví, ale i u jiných, ještě těžších korporátních vah. Minulý týden jsem tu psal o Nestlé a s tím, že na tuto společnost útočí svým flexibilnějším výzkumem a investicemi menší „žraloci“ a ona se s tím snaží vypořádat restrukturalizací. Ta by jí měla umožnit rychlejší vývoj nových výrobků a reakci na měnící se trendy na trhu.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE