Amazon zvyšuje podíl na trhu s internetovou reklamou

20.09.2018 | , Patria.cz
INVESTICE


Internetový prodejce Amazon zvyšuje svůj podíl na americkém trhu s internetovou reklamou. Podle odhadů výzkumné společnosti eMarketer by v letošním roce měl Amazon překonat firmy Microsoft a Oath a stát se třetí největší firmou na tomto trhu s podílem 4,2 procenta. Svůj podíl by měl zvýšit na úkor jedniček na trhu, Googlu a Facebooku, avšak i nadále bude za těmito firmami výrazně zaostávat. Jejich společný podíl na trhu má činit 57,7 procenta. Podíl Microsoftu na trhu s internetovou reklamou má letos činit 4,1 procenta. Microsoftu patří stránky MSN, Bing či LinkedIn. Oath, který je dceřinou společností Verizonu a vlastní AOL a Yahoo, má mít podíl 3,3 procenta. EMarketer upozornil, že Amazonu pomáhá, že stále více lidí začíná hledat určité produkty rovnou na Amazonu místo na Googlu nebo v jiných vyhledávačích. Hodnota amerického trhu s internetovou reklamou má podle eMarketer činit 111 miliard USD (2,4 bilionu Kč).

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE