Amazon zvyšuje podíl na trhu s internetovou reklamou
20.09.2018
|
,
Patria.cz
INVESTICE
Internetový prodejce Amazon zvyšuje svůj podíl na americkém trhu s internetovou reklamou. Podle odhadů výzkumné společnosti eMarketer by v letošním roce měl Amazon překonat firmy Microsoft a Oath a stát se třetí největší firmou na tomto trhu s podílem 4,2 procenta. Svůj podíl by měl zvýšit na úkor jedniček na trhu, Googlu a Facebooku, avšak i nadále bude za těmito firmami výrazně zaostávat. Jejich společný podíl na trhu má činit 57,7 procenta.
Podíl Microsoftu na trhu s internetovou reklamou má letos činit 4,1 procenta. Microsoftu patří stránky MSN, Bing či LinkedIn. Oath, který je dceřinou společností Verizonu a vlastní AOL a Yahoo, má mít podíl 3,3 procenta.
EMarketer upozornil, že Amazonu pomáhá, že stále více lidí začíná hledat určité produkty rovnou na Amazonu místo na Googlu nebo v jiných vyhledávačích.
Hodnota amerického trhu s internetovou reklamou má podle eMarketer činit 111 miliard USD (2,4 bilionu Kč).