Alibaba kupuje za dvě miliardy dolarů prodejce luxusního zboží Kaola

06.09.2019 | , Patria.cz
INVESTICE


Čínský internetový prodejce Alibaba Group se dohodl s čínskou herní společností NetEase, že od ní za dvě miliardy USD (46,8 miliardy Kč) koupí internetový obchod Kaola. Ten se specializuje na prodej zahraničního luxusního zboží domácím spotřebitelům. Současně také Alibaba investuje 700 milionů USD do menšinového podílu divize NetEase pro streamování hudby. Uvedla to dnes agentura Reuters. Alibaba se snaží hledat nové zdroje příjmů. Domácí trh internetového prodeje už je totiž nasycený. Kaola začala fungovat v roce 2015 a zaměřuje se na zákazníky v Číně nabídkou produktů luxusních značek, jako je Gucci, Shisheido a Burberry. Zboží získává přímo od dodavatelů a prodává je zákazníkům. NetEase nezveřejnil tržby Kaoly, pouze uvedl, že ve druhém čtvrtletí se Kaola a jeho další prodejní firma Yanxuan podílely na celkových příjmech NetEase téměř polovinou. Koupě Kaoly posílí napojení Alibaby na bohaté Číňany, kteří se celosvětově podílejí na příjmech luxusního sektoru více než třetinou.

Články ze sekce: INVESTICE



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.