U auta s přidřeným motorem je nejdůležitější správný tlak v pneumatikách?

11.11.2019 | , Patria.cz
INVESTICE


Je to již nějaký čas, co jsem tu vyprávěl jeden „úsporově – dluhový příběh“ Pata a Mata. Dnes se k nim vrátím. Mají totiž auto. V motoru to ale poslední dobou mlátí, výkon je malý, z výfuku se dost kouří. O víkendu s ním proto vyjedou před garáž a začnou mudrovat. „Měli jsme si koupit červené, tohle šedé je na silnici špatně vidět," pronese Mat. „Nesmysl, na červeném je hned vidět špína," odvětí Pat. A dodá: „Problém je v kolech, jsou málo nafoukaná." Mat pokývne, vezmou kompresor a kola trochu dofouknou. A jedou auto vyzkoušet. Hned se ale vrátí, jede totiž stále mizerně. „Možná to je motorem," řekne Mat. „Blbost, víš co by to dalo práce, rozebrat motor? Spíše to bude brzdová kapalina," hned odpoví jeho kamarád... Hodně se nyní hovoří o tom, jakou budoucnost mají západní (a nejen ty) ekonomiky a společnost. To, že se něco zadrhává, cítí řada z nás, já také. Často se mi ale také zdá, že nad věcí mudrujeme přesně ve stylu Pata a Mata.

Články ze sekce: INVESTICE



Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.