Bloomberg: Znudění, izolovaní lidé jsou pro Facebook výhrou

01.04.2020 | , Patria.cz
INVESTICE


Boj o pozornost uživatelů – taková je dlouhodobá charakteristika boje mezi médii a technologickým odvětvím. Čím je tato pozornost větší, tím větší je šance prodat jim nové produkty a služby. Miliony lidí jsou teď doma a chrání se izolací před šířením nového typu koronaviru. Reklamní a technologičtí giganti Facebook a Google by tak mohli mít víc příležitostí, jak uchvátit jejich pozornost, napsal sloupkař Bloombergu Alex Webb. Doba by mohla přát Facebooku, pro který je nástrojem k získávání pozornosti...propojování lidí. A v době izolace mohou být internetová spojení spásou. Háček je v tom, že když firmám nastanou těžké časy, rozpočty na reklamu jsou tím prvním, kde se škrtá. Pociťují to již vysílací stanice. Před negativním dopadem varovala společnost Comcast, matka americké NBC. Prognózu pro zisk na první čtvrtletí opustil i Twitter.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE