Zasílání e-mailových obchodních sdělení je upraveno v zákoně o některých službách informační společnosti, jehož účelem je omezení obtěžujících forem elektronické komunikace. Ten považuje za obchodní sdělení všechny formy sdělení určeného k přímé či nepřímé podpoře zboží či služeb nebo image podniku osoby, která je podnikatelem nebo vykonává regulovanou činnost, a to včetně reklamy a vybízení k návštěvě internetových stránek. Za obchodní sdělení k podpoře image jsou dle stanoviska Úřadu pro ochranu osobních údajů považována i přání k svátkům, jako například k Vánocům, novému roku a podobně.
Šíření obchodních sdělení elektronickými prostředky (typicky e-mailem) zákon podmiňuje stanovenými podmínkami, které se liší v závislosti na tom, zda jsou obchodní sdělení zasílána na adresy klientů odesilatele anebo osobám, které nejsou s odesílatelem v žádném smluvním vztahu.
Zasílání e-mailových obchodních sdělení je upraveno v zákoně o některých službách informační společnosti, jehož účelem je omezení obtěžujících forem elektronické komunikace. Ten považuje za obchodní sdělení všechny formy sdělení určeného k přímé či nepřímé podpoře zboží či služeb nebo image podniku osoby, která je podnikatelem nebo vykonává regulovanou činnost, a to včetně reklamy a vybízení k návštěvě internetových stránek. Za obchodní sdělení k podpoře image jsou dle stanoviska Úřadu pro ochranu osobních údajů považována i přání k svátkům, jako například k Vánocům, novému roku a podobně.
Šíření obchodních sdělení elektronickými prostředky (typicky e-mailem) zákon podmiňuje stanovenými podmínkami, které se liší v závislosti na tom, zda jsou obchodní sdělení zasílána na adresy klientů odesilatele anebo osobám, které nejsou s odesílatelem v žádném smluvním vztahu.