Nákupy online jsou stále nejlevnější

23.08.2017 | , Tipli
SEO články


Aktivita spotřebitelů v online prostředí neustále roste. Retail na tyto změny reaguje datovou analytikou a vylepšenou personalizací s cílem uspokojit stále náročnějšího zákazníka. Jsou online nákupy stále nejlevnější a vyplatí se dnes ještě nakupovat online?

Za rok 2016 utratili Češi na internetu 100 miliard korun, což je takřka o 20 miliard více než v roce 2015. Na druhou stranu tržby e-shopů loni tvořily pouze 9,2 % z celkového obratu maloobchodu. Potenciál růstu e-commerce je tedy značný.

investice1

Online nakupování prochází dramatickým vývojem

Češi na internetu nejvíce utratí za telefony, parfémy a pneumatiky. Do popředí zájmu se začínají dostávat i dříve typicky offline produkty jako je nábytek, jídlo nebo dětské potřeby. Dalším rostoucím segmentem je móda a oblečení, kde se daří například zásilkovému e-shopu Bonprix.

Na české e-shopy mají velký vliv srovnávače cen, které způsobují konkurenční vyrovnávání cen. E-shopy mezi sebou bojují o zákazníky doplňkovými službami, dárky a slevovými akcemi.

Retail reaguje na růst online nákupů

Klasický retail nepodceňuje význam e-commerce a masivně otvírá nové e-shopy. Velice populární je IKEA e-shop, který je synonymem pro levný nábytek. Další aktuální ukázkou je nový ČD e-shop, kde koupíte jízdenku online a za pár minut ji máte v mobilním telefonu. V e-shopu můžete uplatnit veškeré slevy, na které máte nárok.

Jaký vývoj čeká slevové portály?

Mění se také způsob nakupování na internetu. Dříve oblíbené slevové portály buď upadají nebo se začínají radikálně měnit. I jednička mezi slevovými portály, Slevomat, se začíná více zaměřovat na prémiové zboží. V rámci své nové strategie dokonce přemýšlí nad změnou názvu, který by neodkazoval na slevy. Zájem naopak roste o cashbackové portály, které umožňují uživatelům šetřit každým nákupem.

S cashbackem ušetříte z každého nákupu

Cashback je založený na provizi, kterou získá cashbackový portál od e-shopu za přivedeného zákazníka. Část této provize zašle obratem zpět zákazníkovi. Z každého nákupu se tedy zákazníkovi vrátí peníze zpět. Cashback mohou využívat pouze registrovaní uživatelé (registrace na Tipli je zdarma).

Na Tipli získáte nejvyšší cashback odměny v Česku, které uplatníte ve více než 450 e-shopech. Partnerské eshopy Tipli jsou například AliExpress, eBay, Mall.cz, DámeJídlo.cz, Tchibo nebo ZOOT.

investice2

Jsou internetové nákupy stále nejvýhodnější?

Odpověď zní ano! Výhodu online nákupů si ukážeme na příkladu cashback portálu Tipli. Pokud kupujete ubytování pro 2 v Římě na Booking.com, zaplatíte přibližně 12 680 Kč. Pokud ale nákup provedete skrze Tipli, získáte 507,2 Kč z nákupu zpět.

Náročnému zákazníkovi je ale potřeba nabídnout něco navíc. Tipli se soustředí i na slevové akce a slevové kupóny. Zákazník tak nemusí denně kontrolovat nabídky stovek e-shopů, veškeré aktuální slevy má na jednom místě, na Tipli. Třešničkou je, že slevové akce i kupóny lze kombinovat s cashbackem, ušetříte tedy ještě více! Zaregistrujte se zdarma na Tipli a začněte šetřit ještě dnes.

Autor článku

reklama