LVMH prodává ztrátovou Donnu Karan Američanům

25.07.2016 | , Patria.cz
INVESTICE


Francouzský výrobce luxusního zboží LVMH se dohodl na prodeji společnosti Donna Karan International americké skupině G-III Apparel Group. Transakce ohodnocuje ztrátovou firmu na 650 milionů dolarů, oznámily dnes firmy. Donna Karan International je mateřskou společností značek Donna Karan a DKNY. Značka, kterou v roce 1984 založila americká módní návrhářka Donna Karanová, v minulosti určovala, jak má vypadat šatník úspěšných Američanek. K jejím příznivkyním patřily někdejší i současná první dáma USA Hillary Clintonová a Michelle Obamová. Značka Donna Karan, typická svými elegantními, kombinovatelnými kousky, ale podle módních redaktorů časem ztratila kontakt se zákaznicemi, když do kolekcí zapracovala pestré oděvy inspirované Afrikou. Sesterská značka DKNY, kterou Karanová vytvořila jako levnější módní řadu pro mladé, zápolí s konkurencí jako je Michael Kors a Tory Burch.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE