Hodnota televizní reklamy v roce 2016 vzrostla o 19 % na 42,4 mld. Kč

19.01.2017 | , Fio banka
INVESTICE


Ceníková hodnota televizního reklamního prostoru v ČR v roce 2016 vzrostla o 19,4 % na 42,377 mld. Kč, uvádí společnost Nielson Admosphere...

...

„Reklamnímu trhu se v loňském roce dle očekávání dařilo. Ceníková hodnota využitého mediálního reklamního prostoru přesáhla 80 miliard korun. Oproti loňsku tak evidujeme zhruba 13% nárůst. Nejsilnějším mediatypem byla již tradičně televize, která si meziročně polepšila téměř o pětinu na 42,4 miliard korun.“, uvedl Tomáš Hynčica ze společnosti Nielson Admosphere.

Data za Internet budou dostupné během února.

Akcie skupiny Central European Media Enterprises (BAACETV), do které spadá i česká skupina Nova, dnes posilují o 0,3 % na 65,1 Kč.

Zdroj: Nielson Admosphere


Jan Tománek
Fio banka, a.s.

Autor článku

Tománek Jan  

Články ze sekce: INVESTICE