...zatím největší krok mimo segment prodeje kávy, který společnost podstoupila. Věří, že si tím dokáže vylepšit pozici na trhu zdravé výživy, který je oceňován až na 50 mld. USD.
Nicméně segment džusových barů je značně roztříštěný a silně konkurenční. Analytici očekávají, že obchody Evolution Fresh budou mít nižší marže než kavárny Starbucks. Řetězec si ještě neujasnil kolik džusových barů plánuje otevřít, a tak bude velmi bedlivě sledována popularita jejího prvního obchodu, který se nachází v Bellevue, Washingtonu. Sortiment nabídne klasické ovocné a zeleninové džusy, koktejly, saláty, polévky a další produkty. Své si zde najdou i vegani.
Starbucks koupil Evolution Fresh za 30 mil. USD v listopadu 2011. Akvizice společnosti byla v souladu se strategií prodávat širší škálu značkových produktů skrze své kavárny, potravinové a další maloobchodní obchody.
Akcie Starbucks momentálně klesají o 0,64 % na 52,87 USD.
Zdroj: CNBC
Áron Berezkin
Fio banka, a.s.



Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
