...tuzemském cigaretovém trhu tabáková jednička Philip Morris ČR a.s. Za růstem tržeb stojí prudce rostoucí vývozy ve skupině PMI, byť znamenají nižší marži, a růst cen podpořen příznivým vývojem měnového kurzu v ČR i na Slovensku. Celkový odbyt společnosti meziročně vzrostl o bezmála 15 % při růstu exportu ve skupině o více jak třetinu a poklesu domácích dodávek o meziročních 8 %. Tržní podíl PM ČR v první polovině roku 2012 dále klesl k 50,9 % (za pololetí -1,7 %), ale tempo poklesu od konce roku 2011 výrazně polevilo. Díky značkám L&M a Petra se firma blíží podobnému tržnímu podílu na Slovensku. Philip Morris ČR a.s. nalézá recept na konkurenci v levném cenovém segmentu, kde se prosazuje vlastní značka Philip Morris, firma ale například také nemálo navýšila produkci sypaného tabáku.