V návaznosti na předchozí analýzu vývoje hlavního měnového páru, bychom zůstávali při stejných očekáváních a stejném preferovaném scénáři, který byl v posledních týdnech popisován. Zmíněná hranice pásma vlny (i) zafungovala v posledních dnech správně jako podpora, kdy bude nyní důležité rozhodnout, zda se opravdu jednalo o zakončení vlny (iv) a čeká nás „doběh“ do ještě jednoho nového vrcholu v poslední fázi (5). V červené variantě však naznačujeme i druhý více short pohled na věc, kdy myšlenky na další pokles může otevřít průraz současného supportu (značen zeleně), který tvoří včerejší dno.

Z pohledu long/short ratio u retailových obchodníků, který stále hodně nahrává spíše straně long a z pohledu delšího grafického vývoje, který značí hlavní rezistentní linie ještě o něco dále – ať už v ceně, nebo v čase (při odrolování ceny doprava), bychom tedy stále zůstávali u preferovaného scénáře v dokončení páté vlny. Průraz pod včerejší dno, tj. pod 1,3458 by přitom vylučoval tento preferovaný scénář a otevíral spíše úvahy o druhé naznačené variantě.

Josef Kvarda
HighSky Brokers, a.s.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
