Od začátku tohoto týdne se podařilo euru prorazit rezistentní linii kratšího kanálu a doputovat až k naznačené delší rezistentní linii. V návaznosti na náš poslední rozbor bychom až nyní potvrdili ukončení první vlny 1 vyššího řádu, kdy nyní budeme čekat, kam až bude mít sílu dosáhnout korekce ve fázi druhé. Jelikož bychom z technického pohledu očekávali hlubší než současný obrat o cca 23,6 % Fibo, který je tedy silněji spojen s naznačenou linií rezistence, preferovaný scénář vidíme v brzkém proražení této linie odporu a pokračování k naznačeným retracementům 50 % či 61,8 %.

Takový vývoj by tedy byl s největší pravděpodobností provázán s dalším růstem akciových trhů, kdy by bylo z psychologického hlediska pěkné se ocitnout na nových historických maximech, minimálně v případě amerického indexu Dow Jones a teprve potom zcela neočekávaně očekávat korekci či obrat trendu, kdy například divergence mezi cenami indexů a oscilátory budou ještě zřetelnější. Preferovaný vývoj u EURUSD by negoval propad pod současný naznačený support, který tvoří cena z minulého týdne, pohybující se těsně nad 1,33.
Josef Kvarda, HighSky Brokers, a.s.



Brzdná dráha se v mrazu dramaticky prodlužuje, ukazují testy. Řidiči to podceňují
Elektromobilistům nastávají krušné časy. Elektromobily v mrazu ztrácejí až 40 % dojezdu a nabíjí se velmi pomalu
Test Seat Ateca: Zlaté staré časy aneb jistota v rozbouřených vodách a za dobrou cenu
Šidit, svařovat totálky, kitovat a stáčet tachometry aneb v kůži polského autobazaru. Vyzkoušet pochybné praktiky si teď může každý
Řidiči, držte si klobouky. V nadcházejícím roce se změní řada věcí. Víme, které to budou
