Čím víc pruhů, tím víc Adidas

22.08.2013 | , Patria.cz
INVESTICE


Commerzbank hovoří o tom, že tahákem německých akcií už není plošná valuace, namísto toho je nutno vybírat jednotlivé tituly. Adidas...

...podle banky patří mezi ty atraktivní (vedle Deutsche Post, HeidelbergCement, Krones a Wincor Nixdorf). V rámci této série jsme se minulý týden dívali na akcie Pumy, konečný verdikt jsme ponechali trochu otevřený s tím, že se podíváme právě na značku tří pruhů. Jak roční, tak pětiletý pohled na akcie Adidasu je z hlediska dlouhých pozic pěkným pokoukáním. S betou 0,9 generuje výrazně vyšší návratnost než celý trh, čímž se mimo jiné znatelně odlišuje od Pumy:Pro zajímavost se, co se týče čísel, nejdříve podívejme na porovnání provozně-finanční efektivity Adidasu a Pumy. Z následujících dvou tabulek je vidět, že Adidas dosahuje vyšších provozních marží a hlavně dokáže z jednotky tržeb dostat více provozního cash flow (za poslední tři roky průměrně o 1,5 procentního bodu). Puma přitom nechává znatelně méně v pracovním kapitálu.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE