...pomohlo září, kdy odbyt o zhruba šest procent vzrostl. Oznámili to dnes zástupci Svazu dovozců automobilů. Nejprodávanější byla Škoda, i když její odbyt poklesl kvůli náběhu výroby na začátku roku o téměř deset procent na 36.254 aut. V září se jí ale i přes srovnávací kampaň konkurenční značky Hyundai dařilo a její podíl se vrátil nad 30 procent. Škoda i Hyundai zvýšily v září prodeje kolem 20 procent. Celkově Hyundai skončila s odstupem druhá, když zvýšila prodej o necelé jedno procento na 11.792 vozů, třetímu Volkswagenu naopak prodej zhruba o půl procenta klesl na 10.952 automobilů. Nejprodávanější byly vozy nižší střední třídy s podílem přes 24 procent. Vedoucí model byla Škoda Octavia s 12.611 prodanými kusy, následovala Škoda Fabia se 7570 vozy a třetí byl Rapid s 6008 prodanými automobily.