Čínský kosmetický trh zpomaluje. L'Oreal či Revlon škodí i kampaň proti luxusu

08.01.2014 | , Patria.cz
INVESTICE


Francouzské kosmetické impérium L'Oréal zastavilo v Číně prodej svých výrobků značky Garnier. Místo toho se chce zaměřit na jiné...

...značky. S odvoláním na dnešní sdělení firmy o tom informovala agentura Reuters. Před týdnem stažení ze zpomalujícího čínského trhu ohlásila konkurenční americká společnost Revlon.  Čínský kosmetický trh je třetí největší na světě. L'Oréal, největší světový výrobce kosmetiky, je na něm hlavním hráčem s podílem 17 procent, uvádí společnost Euromonitor. Podle jejích odhadů čínský trh s kosmetikou během pěti let do roku 2015 zaznamená nárůst o 63 procent.  Francouzská společnost v říjnovém prohlášení k finančním výsledkům za třetí čtvrtletí uvedla, že čínský trh "zpomaluje, ačkoli je nadále dynamický".  Mluvčí L'Oréalu dnes Reuters sdělila, že firma zaměří svou pozornost na své výrobkové řady L'Oréal Paris a Maybelline New York. Těmto značkám se prý v Číně vedlo lépe.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE