Technologická firma Google začala přidávat stále více fotografií a recenzí do svých výsledků hledání, které se týkají ubytování. Snaží se tak dohnat v této oblasti silné konkurenty, jako jsou Priceline Group či TripAdvisor.
Také reklama týkající se ubytování je daleko agresivnější a zobrazuje uživatelům rovnou možné ceny pokojů, tak jako to je obvyklé u vyhledávačů v oblasti cestování.
Google se tak snaží nejen nalákat hoteliéry k inzerci, ale ti by také za reklamu měli díky lepším službám platit více peněz. Online cestovní agentury si účtují provize za prodeje až 25%.
Google také rozšiřuje svou skupinu expertů v oblasti hotel-search a v pondělí podepsal licencční smlouvu s firmou Room 77, týkající se přístupu do jejich rezervačního softwaru.
Google již nějakou dobu poskytuje například virtuální prohlídky vybraných hotelů, s kterými spolupracuje.
Akcie Googlu (GOOGL) včera uzavřeli obchodování s cenovkou 557,51 USD za kus.
Zdroj: Wallstreet Journal
Adam Vondruška
Fio banka, a.s.