...televizním trhu. Loni mu patřila druhá příčka. Vyplývá to z letošního průzkumu TNS Aisa.Zásah ve skupině mezi 15 a 34 lety se u YouTube pohybuje kolem 91 procent, Nova má 82 procent a Prima 74 procent. Sledováním YouTube tráví lidé týdně podobně času jako u největších českých TV kanálů ČT1 nebo Prima, přičemž nárůst zhlédnutí je tažený zejména mobilními telefony.\"Způsob, jakým lidé konzumují video obsah, prošel výraznou změnou. Nejenom, že videa sledujeme ze všeho, co má obrazovku, ale sám uživatel se rozhoduje, jaký obsah a kdy bude sledovat,\" uvedla ředitelka pro spolupráci s agenturami v Google (598,42 USD, 1,22%) ČR Vanda WolfováOd spuštění české verze v roce 2008 se stal YouTube pro mnohé české inzerenty významnou reklamní platformou, která je z pohledu objemu inzertní kapacity dvakrát větší než ostatní české video portály dohromady.