Luxus bojuje s padělky na internetu
03.08.2015
|
,
Patria.cz
INVESTICE
Luxus je odvětvím, které s plným využíváním internetu otálelo. Výrobcům luxusního zboží trvalo zhruba jedno desetiletí, než si plně uvědomili, jakou pro ně právě internet představuje příležitost. Nyní jim však začíná docházet, že online prodeje pro ně nepředstavují jen příležitost, ale i hrozbu.Společnosti od LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton až po Kering v posledních letech čím dál více prodávají zboží online. Přední světové značky se však zároveň musí o to více snažit bojovat s online prodeji padělků a zboží na černém trhu. V rámci boje proti prodeji kopii přes internet zažaloval luxusní holding Kering čínského giganta e-commerce Alibabu za údajné zprostředkování prodeje pochybného zboží. Luxusní společnosti jako i například výrobce kabelek Mulberry Group nyní používají chytré technologie k detekci a zničení odkazů na stránky, které padělky prodávají.