Infografika: TOP 5 nejhodnotnějších značek světa - Google se vrátil na trůn

08.06.2016 | , Patria.cz
INVESTICE


V novém seznamu nejhodnotnějších značek světa BRANDZ Top 100 Most Valuable Global Brands 2016 od dvojice firem MillwardBrown a WPP došlo k výměně na samé špici žebříčku. Nejhodnotnější značkou světa se po roce stal znovu Google a vystřídal za kormidlem opěvovaný Apple Inc. Celková hodnota všech 100 značek v roce 2016 vzrostla na 3,4 bilionu dolarů. Meziročně si tak polepšily o 3 %. Negativní dopad na hodnoty brandů byly spojen s fenoménem propadu cen ropy, který jsme pozorovali v uplynulých měsících. Růstu hodnoty nepřidaly ani nepřesvědčivé ekonomické výkony v Rusku, Brazílii nebo Číně. Šest ze 14 kategorií nakonec pokleslo na hodnotě, jedna zůstala „flat“ a sedm dalších zvýšilo svou hodnotu. Našly se i takové kategorie, které dokázaly růst o více jak 10 %. Na druhé straně například segment oil & gas ztratil více jak 20 % ze své hodnoty. Bankovní sektor ztratil přes 10 %.

Autor článku

 

Články ze sekce: INVESTICE