Po výrazných poklesech přišla na zahraniční burzy růstová korekce a je otázkou zda ceny pro investory budou natolik zajímavé, aby dnešní obchodní den nezůstal osamocený v tomto týdnu. Burzy otevřely do kladných hodnot pozitivně podpořeny zavřením asijských trhů, které po několika dnech propadu zajímavě posílily. Zejména čínský a korejský index si připsaly cca +2%.
Západoevropské burzy tak nezůstaly pozadu a chvíli po otevření směřovaly indexy až k procentnímu růstu. V průběhu dne si indexy oddechly a přišlo lehké oslabení až cca na půl procenta podpořeno mírně negativně vnímanými makrodaty z USA, kdy zejména náklady na jednotku práce vzrostly na 6,6% proti očekávaným 3,2% a kdy předchozí údaj byl na podstatně nižší úrovni a to 1,7%. Taktéž produktivita v nezemědělském sektoru poklesla na 1,6% z předchozích 3%. Nicméně dnes se s těmito faktory trhy vypořádaly po svém a nenechaly se ovlivnit od růstu, který ve večerních hodinách gradoval a německý DAX šplhal po vzoru amerického indexu Nasdaq až k růstu cca +1,5%. Z německého indexu DAX nejvíce rostl automobilový sektor. Nejvíce přidaly akcie Volkswagenu cca +4,2%, DaimlerChrysler posílil o cca +3,3% a Continental si připsal taktéž příjemných +3,4%. Bez růstu a v nervózním očekávání zavíraly seanci akcie Adidasu, který má zítra ráno reportovat výsledky, které se čekají spíše pozitivní a pokud tedy budou potvrzeny, tak můžou být akcie Adidasu na současných cenách velmi zajímavé k nákupům.



 
				 
								











 Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
						Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
					 Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
						Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
					 Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
						Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
					 Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
						Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
					 Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
						Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
					