... “Nemůžeme říct, že problémy s americkými hypotékami se nedotknou reálné japonské ekonomiky”, řekl Watanabe skupině reportérů. “Je potřeba pozorně sledovat, jestli se problém nestane závažnějším” dodal, a tím měl na mysli především vliv na japonskou ekonomiku. Uvedl také, že propad na finančních trzích dosud neměl závažnější dopad na japonský finanční systém. Watanabeho poznámky ukazují na to, že vláda nebude šetřit jakýmkoliv úsilím, aby se vyhnula návratu krize finančního systému, která následovala po prasknutí bubliny japonské ekonomiky, začátkem 90.let. Zhruba před deseti lety nastartoval kolaps mnoha japonských finančních institucí krizi celého japonského finančního systému, což mělo za následek zpomalení ekonomiky a poslalo seismické vlny do celého finančního světa. Současné japonské finanční instituce jsou však obvykle považovány za méně zranitelné, konkrétně vzhledem k trhu rizikových hypoték, ve srovnání s jejich protějšky ve Spojených státech amerických a v Evropě, ale mnohé japonské hlavní banky již vykázaly ze svých expozic, v rizikových hypotékách, ztráty. Úředníci finanční agentury FSA již měli slyšení se zaměstnanci japonských bank, obchodníků s akciemi a pojišťovacích společností, aby zjistili detaily o investicích jejich společností do produktů, které jsou provázané s rizikovými hypotékami. FSA také zvažuje, jestli přijme další bezpečnostní opatření, dříve než se problémy v sektoru nevymknou z ruky, a bude analyzovat více produktů, jako jsou např. strukturované dluhopisy. “Především je potřeba zkontrolovat jejich zářijový výkaz zisků a vypracovat odhad jejich stavu managementu rizika“, řekl dále Watanabe. FSA „bude následně studovat způsoby, jak by (agentura) měla přijmout problém a jaké kroky by měla učinit, pokud budou japonské banky způsobovat potíže”, uvedl. „Chceme se dostat dopředu, na základě závěrů o minulém stavu”.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
