...Clear Channel Outdoor Holdings Inc. (CCO) včera oznámila nárůst zisku za čtvrté čtvrtletí, když nárůst příjmů z billboardové reklamy a další venkovní reklamy vykompenzoval vyšší náklady.
Čistý zisk společnosti vzrostl za tři měsíce končící 31. prosince na 106,6 mil. USD/30 centů na akcii, ve srovnání se ziskem 65,1 mil. USD/18 centů na akcii za shodné tři měsíce před rokem.
Oznámeným ziskem firma překonala konsensuální odhad trhu pro zisk 22 centů na akcii.
Příjmy společnosti se meziročně zvýšily na 936,7 mil. USD z 830,7 mil. USD. Analytici v průměru čtvrtletní příjmy odhadovali na 913 mil. USD.
Vykázaný růst příjmů více než vykompenzoval 14procentní zvýšení nákladů na 621,7 mil. USD.
Firma předpokládá, že v letošním roce bude investovat 275-300 mil. USD do kapitálových projektů, a uvedla, že v prvním čtvrtletí vykazuje dosud nárůst příjmů o 4,5 procenta.
Akcie CCO včera oslabily o 2,04 % na 23,01 USD, v poobchodní fázi zpevnily o 0,52 % na 23,13 USD.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
