...Puma AG, dnes oznámil, že se zisk firmy zvýšil ve čtvrtém čtvrtletí o 17 procent na pozadí vyšších prodejů.
Nárůst zisku společnost vykázala poté, co otevřela více značkových obchodů a zaznamenala nárůst poptávky po svých oděvech na trzích v Evropě, Africe, Asii a na Středním východě. V Americe se ovšem poptávka po produktech firmy snížila.
Zisk společnosti za čtvrtletí končící v prosinci činil 38,3 mil. EUR, ve srovnání se ziskem 32,8 mil. EUR za shodné období předešlého roku. Tržby firmy se meziročně zvýšily o 5 procent na 504,5 mil. EUR.
Za celý uplynulý rok se zisk společnosti zvýšil na 269 mil. EUR z 263,2 mil. EUR v roce 2006, zatímco tržby se zvýšily pouze mírně na 2,37 mld. EUR z 2,36 mld. EUR v roce 2006.
Společnost plánuje zvýšit svoji dividendu o 10 procent na 2,75 EUR na akcii.



Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
