...mil. tun, z celkových 419 mil. tun), tak to polskému deníku Rzeczpospolita sdělil zdroj z polského ministerstva životního prostředí. Celkovém plánované investiční výdaje (CAPEX) na znovuotevření dolu by měly dosáhnout 600-800 mil. EUR. V naší projekci počítáme s CAPEXy ve výši 670 mil. EUR (61.5 Kč/akcii). Obdržení licence v Polsku do konce tohoto měsíce je investory očekáváno, tento termín byl oznámen již v průběhu úpisu. Finanční ředitel NWR Jelínek sdělil, že NWR doposud nemá žádné stanovisko z polské strany, ale proces udělení licence probíhá nadějně. Očekáváme, že NWR těžební licenci v Polsku dostane, protože i v polská strana má zájem na znovuotevření Debienska. Bez dolu Debiensko by byla hodnota NWR dle (dle našeho modelu) o 30% nižší. Akcie NWR dnes uzavřely na 545.5 Kč/akcii (+1,5% d/d).



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
