...reagoval na obavy ratignových agentur, že banky by se mohly zdráhat půjčit Lotosu na drahé investice – podle Lotosu banky nebudou čelit žádným rizikům, protože financování těžařské divize a rafinérské divize je odděleno. Těžba v Norsku bude financována norskými bankami, které by v případě neúspěchu projektu dostaly od vlády náhradu 78 % nákladů. Podle našeho polského partnera BRE Bank Securities dodatečné informace poskytují ujištění, že Lotos má pro svou těžařskou divizi dobře promyšlenou a flexibilní strategii, která má minimalizovat možná rizika. Prvotní reakce investorů na plán investic ve výši 5 mld. PLN byla způsobena nejednoznačnou a nejasnou prezentací strategického plánu. Doporučení BRE pro akcie Lotosu zůstává Koupit.



Test Mitsubishi Outlander PHEV 4×4 Intense (2025): Čekání se vyplatilo
Dacia Bigster, o které pořád sní spousta českých zákazníků, se vyrábí. S dieselem stojí zhruba 600 tisíc, ale je tu problém
Ceny dálničních známek v Česku porostou, roční bude od ledna už za víc než 2500 Kč
Na prodej je devadesátkové Ferrari pro chudé v perfektním stavu. Fiat za půl milionu je lákavá nabídka
Rakousko končí s nalepovacími dálničními známkami a zdražuje
